NOVI TERMINI KARDIO PILATES

PONEDELJAK, SREDA I PETAK
od 19:15 do 20:15

Oblikujte svoje telo  i učinite mišiće vretanastim pilates vežbama.

Mnogi  ne znaju šta je pilates pa na spomen te reči zamišljaju gomilu starijih žena koje  leže na strunjači i mašu podignutim nogama po vazduhu. Često kada zovu da se informišu o programima kažu pilates je slab ili meni treba neko lagano istezanje ili to je za mene sporo i sl. To su zablude koje su nastale iz pogrešne predstave, a na osnovu pogrešnih informacija koji su neki rekreativci stvorili o pilatesu. Pilates nije tako jednostvan kako se čini i postoje različiti nivoi pilatesa kao i različiti pristupi proistekli iz različtih škola. Tako da je važno da vaš instruktor ima znanje i veštinu u vođenju treninga prilagođavajući ga vašem fizičkom stanju i vašim mogućnostima, a ipak da osetite napredak u vežbanju u doziranom izlasku iz zone komfora sa podrazumevanom pravilnom tehnikom izvođenja svake vežbe.

Šta dobijamo vežbajući pilates u kombinaciji sa kardiom?

  • Pilates će vam pomoći da osnažite mišiće kičmenog stuba i stomaka koji su zaduženi za stabilnost trupa i pravilno držanje tela.
  • Povećaće te razgibanost tela i poboljšati cirkulaciju
  • Popraviće te držanje i izgledaće te mršavije, a i  time ćete pobojšati i samopouzdanje
  • Naučicete kroz primenu pilates vežbi kako da obavljate svakodnevne poslove, a da se ne povredite. (usisavanje, podizanje korpe sa vešom, sađenje cveća, nošenje deteta i sl ). Pilates je način života koji ne prestaje kada izađete iz sale za vežbanje.
  • Korišćenje rekvizita kao što su velika lopta, mala lopta, valjak, magični krug, rastegljive trake pomoći će vašim mišićima da se osnaže ali i u održavanju balansa, a trening će biti mnogo zanimljiviji.
  • Vežbe su na svakom treningu različite i zanimljive utiču na celo telo razvijajući snagu, izdržljivost fleksibilnost, mobilnos,t propriocepciju, balans.
  • Tri treninga nedeljno biće dovoljna da vidite prve rezultate posle mesec dana.
  • A kardio kao dodatak koji nemamo u pilatesu je dobar način da dobijemo kompletan trening i da deo treninga usmerimo na kondiciju ili gubitak kilograma.
  • Pilates je odlican metod vežbanja, jer utiče na naše navike i poboljšava naš kvalitet života kroz dozirane i kontrolisane pokrete, maksimalno vodeći računa da svaki pokret bude kvalitetno i pravilno izveden.

Dođite i uverite se sami!