“Fit za 6 nedelja” program transformacije

ovo je program koji će ti za 6 nedelja pomoći da izgubiš preko 6kg, stekneš zdrave navike i promeniš svoj život!

Hvala ti na interesu za moj program “Fit za 6 nedelja” koji će ti pomoći da u sledećih 6 nedelja izgubiš      6-8kg, stekneš zdrave navike i promeniš svoj život!

Prijave za program "Fit za 6 nedelja" traju još samo:

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Najvažnije za početak… Pogledaj šta su drugi postigli i šta možeš očekivati!

Ovo je jedna uspešna priča koju želim da podelim sa vama.

Olga je za 6 nedelja skinula 8.400 kg bez velikih odricanja i teških treninga.

👉 Ovih 6 nedelja Olga je mogla da sedi kući i da sada ima još koji kilogram više, jer i same znate kako se lako kilo po kilo dodaje kada se pređe 40 ta godina.

A teško se skidaju i to posebno salo u predelu stomaka.

Nekretanje i fizička neaktivnost uradili su to da je dovela sebe u baš loše stanje po pitanju kondicije, mobilnosti, snage i same pokretljivosti celog tela.

Bilo joj je teško i to se videlo. Ali videlo se i da je borac i da neće odustati.

✅ Režim ishrane je sprovodila prema jelovniku, počela je hranu nositi sa sobom na posao,  i bila je dosledna I disciplinovana.

✅ Ishrana je izbalansirana sa 4 do 5 obroka i napravljena za njene potrebe.

Ono što mi je posebno važno jeste da se podigne svest o načinu skidanja kilograma. A način je promena navika životnih i usvajanje i primena pravilnih i zdravih navika koje ne služe samo da bi ste izgubile kilograme već da bi vam život bio bolji i kvalitetniju u svakom pogledu.

Ispod pogledaj video u kojem Olga priča svoje iskustvo.

Upoznaj Jelenu👇

✅ Jelena je za samo 4 nedelje napravila manji obim stomaka za 5.5 cm, izgubila preko 3 kg i promenila navike.

✅ Bez velikog odricanja, ali sa isplaniranom ishranom, treningom, bez agresivnog načina ali redovnog i kontinuiranog vežbanja došli smo do lepih rezultata .

Upravo kontinuitet, disciplina, trening, ishrana na duže staze doneće vam rezultate.

Nije samo broj na vagi bitan već vaše zdravlje i snaga u vašem telu.

Upoznaj Sonju👇

👌 Sonja se dva puta porodila na carski pa je stomak baš bio problem. Takođe i u godina je kada se metabolizam usporava i imamo borbu protiv hormona. Bilo joj je teško kada smo počele saradnju. Nije mogla pola od onoga šta sve može danas.

✅ Danas radi vežbe koje nije mogla ni da zamisli da će ih radit,i a koje su važne za jačanje celog tela kao i za veću pokretljivost zglobova.

🍷 Sonja je za samo 6 nedelja skinula 10 cm u obimu stomaka i
5cm u obimu kukova.
Smanjila je procenat masti u telu i dovela u normalu. Sa 37 % masti došla je na 30 % masti, a mišićna komponenta je sa ocene 2 prešla na ocenu 5.
Izgubila je pravi i zdrav način 4 kg i to se videlo na njenom telu. Telo koje je promenilo izgled i postalo lepše, a Sonji se vratilo samopouzdanje i osmeh na licu.

Kako je Ivana izgubila 7kg za 6 nedelja?👇

Želiš li rezultate dovoljno jako isklučićeš izgovore!

✅ Ivana nije mogla da zamisli da trenira od kuće. Takav je tip. Prosto voli da vežba uživo.

Ali zbog cele situacije je mogla da bira ili da nastavi da se goji ili da krene da radi na tom pitanju i da prihvati uslove koji su u tom trenutku za nju bili mogući.

Kada smo kroz razgovor prošle detaljno njene navike zajedno smo napravile plan koji je naravno poštovala i već posle 14 dana rezultati su videli.

Kroz promene navika u ishrani i kroz online treninge koje je radila od kuće za 6 nedelja je izgubila preko 7 kg na zdrav i bezbedan način.

🤩 Ivana je proslavila svoj 40 ti rođendan u nikad boljoj formi koju i dalje održava redovnim treninzima.

Čaša vina ponekad ili kolač više nije problem jer je navike u ishrani promenila i sve što je umereno a praćeno treniranjem je ok.

Nema gladovanja, prejedanja, frustracija….samo zdrav odnos prema sebi i svom telu.

❓ A ti …..zamisli sebe za 5 godina?

Upoznaj Katarinu👇

Katarina je mama 3 dece i želela je da se pokrene i da izgubi koji kilogram naravno. Najviše joj je smetao stomak i salce na leđima.

Kroz online program od 6 nedelja uspeli smo da postignemo rezultate sa kojima je bila zadovoljna.

STRUK TANJI ZA 5 CM
STOMAK MANJI ZA 5,5 CM
KUKOVI UŽI ZA 4 CM
BUTINE TANJE 4 CM
OBIM GRUDNOK KOŠA MANJI ZA 4 CM

A najvažnije je da smo procenat masti smo spustili sa 32 % na 27 %

Za 6 nedelja stomak je zategnula, butine su su stanjile, kako kaže ima rupu između butina, a ono što je najvažnije salceta ispod brusa nema i naravno zadnjica se podigla.

Upoznaj Jelu👇

Jela je samohrana mama koja je odlučila da napravi prvi korak i da se napokon posle nekog dužeg vremena posveti malo više sebi.

Najveći problem je bio stomak koji je ostao još od porođaja i sada kada je ušla u 40-te svatila je da ne može sama i da joj je potrebna dodatna motivacija i podrška, kao i da je neko vodi i usmerava.

Za samo 3 nedelje skinula je preko 3 kg, ali ono što je najvažnije telo joj se promenilo. Smanjio joj se stomak i izgubila je one ružne nabore na leđima.

Za 3 nedelje je skinula:

5 cm u kukovima
5 cm u stomaku
4 cm u struku

“Postala sam zadovoljnija žena. Veselija i srećnija toliko da svi oko mene primećuju moju promenu. Presrećna sam i puna energije. Hvala ti.”

Upoznaj Ivanu👇

Želiš li ti 8 kg manje za 60 dana? Pogledaj ovu uspešnu priču.

🌹 Ivana je mama i zaposlena žena sa svim tekućim obavezama koje svaka žena ima.

✅ Odlučila je da se malo posveti sebi, jer je u vreme korone nabacila preko 5 kg viška a što je najgore iako ne deluje tako u predelu stomaka je imala jako puno masti čak preko 35 %.

➡️ Pored toga ima problem sa bolovima u leđima zbog skolioze pa smo morali da radimo a i dalje radimo na jačanju dubokih mišića stomaka i leđa da bi joj bilo lakše da se nosi sa svojim tekućim obavezama bez bolova.

✅ Ivana je prihvatila jelovnik kao način ishrane bez mnogo komlikovanja svatila je suštinu i uobročila se. Redovno je vežbala ( 3 x nedeljno ) i ostvarila je super rezultat zato što je sve ovo gore navedeno počela da svata kao svoj stil života a ne kao privremeno rešenje.

Upoznaj Danijelu👇

Danijela ima 45 godina i odlučila je preuzeti odgovornost za sebe i svoje telo. Posle preležane korone i nekretanja dobila je preko 10 kg viška. Izgubila je snagu, energiju, a pored svega toga i bori se sa anemijom.

Majka je jedne tinejdzerke i želi da bude tu za nju i da ima snage i energije da se nosi sa svim izazovima koji su sve veći.

Svesna je da ako sada ne napravi za sebe nešto za par godina kada nastupi menopapuza biće gore ne duplo gore već troduplo.

💃 Kroz program od 12 nedelja izgubila je 11 kg na siguran i bezbedan način. 11 cm manje u obima stomaka. 12cm manje u obimu kukova.

✅Nastavljamo i dalje. Jer je trening i zdrava ishrana postao njen stil života.

Upoznaj Ivanu👇

😊 Ivana je jedna pozitivna žena koja je malo samo stala sa svojim navikama.

✅ Bavi se yogom, ishrana joj je veganska, ali je nabacila tih par kg opet zbog nedovoljnog kretanja, ali i zbog hrane koja iako je veganska veoma može biti kalorična.

✅ Napravile smo plan koji ona može da primeni…

Tako da za veoma kratak period, manji od mesec dana skinula je :

obim stomaka za 5 cm
obim struka za 4 cm
obim donjeg stomaka za 3 cm
obim kukova za 3 cm
i manje 2 kg.

Upoznaj Ninu👇

Nina je mama, supruga i zaposlena žena čije kretanje se svelo na minimalno i to posebno zbog Korone gde je i sam posao od kuće dodatno doprineo da se sve manje kreće.

U poslednjih godinu dana videla je razliku na stomaku, butinama i leđima.

Dobila je 5 kg viška i salce koje prelazi preko pantalona.

Nina je za manje od 6 nedelja izgubila 4.5 kg i to baš iz ovih kritičnih zona. Obimi tela su vidno se smanjili. Obim struka za 5 cm manji. Obim stomaka za 5 cm manji. Obim kukova za 10 cm manji

Kada se posvetite sebi na takav način i kada svatite da niko drugi to ne može umesto vaš uspeh je garantovan.

Podrška je bitna i zato je važno da imate trenera koji će biti tu za vas i koji će vas usmeravati šta i kako da radite ali ako niste spremne izdvojite vreme, trud i volju da budete istrajne disciplinovane i redovne teško da ćete ostvariti kontinuitet, a bez kontinuiteta nema ni rezultata.

Šta moje klijentkinje govore o programu?
Kako će izgledati ovaj program koji će vas dovesti do željenih rezultata?

Kombinacijom promenjenog načina ishrane koja podrazumeva ishranu koja će zadovoljiti sve vaše nutritivne potrebe, ali sa smanjenom energetskom vrednošću i vežbanjem koje podrazumeva kombinaciju aerobnih vežbi pilatesa i vežbi snage i koje dokazano daju najbolje rezultate u smanjenju količine telesne masti uz istovremeno očuvanje mišićne mase. Ova kombinacija daje kvalitetne realne rezultate na duže staze, jer dovodi i do promena vaših navika. Ali pored mršavljenja deluje pozitivno na zdravstveni status( između ostalog popravljanje kardiovaskularne izdržljivosti) i na formiranje zdravih navika prema vežbanju i ishrani uopšte.

Ovo je delotvoran i kompleksan program smanjenja masnog tkiva, ali bez ugrožavanja vašeg zdravlja.

Faza 1: Adaptacija na fizičku aktivnost i režim ishrane

U prve dve nedelje telo se adaptira na fizičku aktivnost i na promene u ishrani. Akcenat je na jačanju posturalnih mišića stomaka i leđa. Učimo da pravilno dišemo i kroz pokret i vežbanje. Radimo na popravljanju držanja tela .

Vežbe za popravljanje kondicije su prilagođene vašem stanju u kom se nalazite i kroz dogovor podižemo intenzitet kardio treninga.

Faza 2: Podizanje nivoa vežbanja

Podizanje nivoa vežbanja u sledeće dve nedelje se radi tako što se postepeno podiže intenzitet treninga bez smanjenja obima treninga. Utičemo na veću i bolju mobilnost zglobova i fleksibilnost mišića.

Telo je već postalo snažnije i podižemo intenzitet treninga, ali postepeno jer nam je cilj da telo i dalje koristi masti kao izvor energije.

Faza 3: Sagorevanje masti

Sagorevanje masti se ogleda u procesima koji trebaju da imaju određeno trajanje i da budu na određenoj vrednosti našeg pulsa. Tako da se držimo aerobne zone ali polako ubacujemo intervale da bi smo obezbedili ubrzan metabolizam tokom celog dana,

Podižemo intenzitet kardio treninga.

Faza 4: Osnaživanje tela

Kroz vežbe snage osnažujemo telo i angažujemo velike grupe mišića tokom vežbi koje nam obezbeđuju snažnije i vitalnije telo bez bildovanja, ali sa osnaživanjem mišića celog tela kroz pilates i vežbe za velike mišićne grupe.

Faza 5: Popravljanje izdržljivosti

U ovoj fazi izdržljivost  organizma je već povećana. Podižemo intenzitet i obim treninga, ali i dalje prilagođavamo stanju u kom se telo nalazi. Nije isto za sve. Zavisi od pola, godina, zdravstvenog statusa i nivoa fizičke spreme.

Faza 6: Ostvarivanje cilja

Osvarujemo cilj koji smo postavile zajedno u realnom vremenskom roku, a u zavisnosti od fiziologije svakog organizma ponaosob.

U svakoj nedelji imaćete 3 treninga uz režim ishrane kojeg ćete se pridržavati i plus dodatne aktivnosti koje će se menjati iz nedelje u nedelju a sastojaće se iz dodatnih vežbi koje ću vam davati da radite i dodatnih kardio aktivnosti koje utiču na mršavljenje.

Najveće greške koje se događaju ženama koje žele izgubiti kilograme?

  • Većina žena ima ideju i znanje šta je sve potrebno napraviti za gubitak kilograma, ali bez vođenja i podrške u tome ne uspevaju  te se izgubljeni kilogrami vraćaju.
  • Većina žena ne zna kako se zapravo hraniti, te da ishrana za gubitak kilograma ne treba biti gladovanje
  • Komplikovan proces zbog kojeg gube motivaciju.
  • Kada je odgovorna sama sebi, nema obavezu prema nekom drugom da zadati  cilj i ostvari.

S obzirom na te greške odlučila sam napraviti program “Fit za 6 nedelja” koji će pre svega sprečiti da se i tebi dese  navedene greške.

Kroz 6 nedelja radiću sa tobom ka ostvarenju tvojih ciljeva i vodiću te ka zdravijem načinu života.

Korak po korak svih 6 nedelja biću uz tebe i tvoja podrška

Za koga je tačno namenjen program “Fit za 6 nedelja”?

U razgovoru sa ženama, a posebno posle perioda izolacije došla sam do zaključka da im je zdravlje i dobar imunitet na prvom mestu, ali takođe i da su nabacivši neki kilogram više postale nezadovoljne svojim izgledom i svojom vitalnošću i da bi to htele promeniti a posle i nastaviti održavati svoju formu.

Korak po korak svih 42 dana biću uz tebe i tvoja podrška.

“Fit za 6 nedelja” program namenjen je ženama:

✔️ Koje žele popraviti svoje fizičko i psihičko stanje

✔️ Koje žele izgubiti višak kilograma

✔️ Koje žele dobiti više energije

✔️ Koje žele ojačati svoj imunitet

✔️ Koje žele osnažiti svoje telo i zategnuti mišiće

✔️ Koje su već pokušale razne metode gubitka kilograma i dijete, ali nisu uspele

✔️ I na kraju ženama koje žele povećati svoje samopouzdanje dobrim osećajem u svojoj koži

“Fit za 6 nedelja” program NIJE NAMENJEN ženama:

❌ Koje ne brinu o svom zdravlju

❌ Koje nisu spremne uložiti u svoje zdravlje i viši kvalitet života

❌ Koje nemaju barem 5kg viška koje žele izgubiti

❌ Koje nisu motivisane i odlučne, te samo traže izgovore

❌ Koje ne žele da se promene i ostvare rezultat koji žele

Šta sve dobijaš unutar “Fit za 6 nedelja” programa?

Za 6 nedelja i 60 minuta treninga kroz 42 dana uradićes za sebe sledeće:

1. Popravićeš svoju vitalnost i povratiti snagu svom telu
2. Bićeš i pokretljivija i sa manje bolova u vratu , ramenima ili leđima
3. Smršaćeš i dovesti telo u željeni izgled.
4. Zategnut ćeš se i izgraditi lepše mišiće.
5. Pokrenut ćeš svoj metabolizam
6. Postići ćeš kontinuitet u vežbanju

Pored treninga dobićeš još:

Adekvatan i odgovarajući režim ishrane

Mini vodič kako usvojiti zdrave navike

Smernice oko uzimanja dijeteskih suplemenata za poboljšanje imuniteta

Imačeš moju ličnu podršku posebno kada gubiš motivaciju

BONUS!

Brzi recepti za zdrave obroke

Pristup zatvorenoj fejsbuk grupi za komunikaciju i podršku kao i dodatne savete

Saznaj sve detalje u vezi programa “Fit za 6 nedelja”

Pre nego te primim u program proveri ću da li si zaista motivisana i odlučna osoba, te dobra  kandidatkinja za program “Fit za 6 nedelja”. S obzirom na ograničen broj žena koje primam, ne želim one koji mi  ne veruju i nisu spremni pratiti data uputstva.

Ukoliko te primim u program ovo je ono što te očekuje:

  • Dynamic elitni fit program 3x nedeljno
  • Personalizovan jelovnik – pravljen samo za tebe
  • Bonus fat burn treninzi i aktivnosti za rad kod kuće
  • Vodić za ishranu
  • Bioimpedanca analiza sastava tela svake 2 nedelje
  • VIP Facebook grupa za podršku i komunikaciju
  • Dnevnik praćenja aktivnosti
  • Podrška 24/7

Od tebe očekujem da brzo primenjuješ sva data uputstva i savete, vežbaš redovno te komuniciraš što više oko bilo kakvih nejasnoća koje imaš.

koliko je ulaganje u ovaj program?

Osim novca važno je da se zapitaš da li si spremna uložiti i vreme 5 do 6 sati nedeljno vežbanja? Bez tvog truda i rada nema mogućnosti da se bilo šta dogodi a to znaš i sama.

Mnogo manje od cene individualnog  trenera, a imaćeš utisak  da je trener zapravo tvoj lični trener s obzirom na svu podršku koju ćeš dobiti.

Vreme je za odluku!

Sada imaš dve  opcije..

Nastaviti raditi što i do sada (ili još gore, ne raditi ništa…), ali znaš gde to vodi. Je li to stvarno nešto što želiš?

Druga je opcija da napraviš nešto novo, PREDUZMEŠ novu akciju i napokon dođeš do REZULTATA.

Šta stvarno želiš za sebe?

Želiš li napraviti nešto najbolje za sebe uz program “Fit za 6 nedelja” prijavi se na besplatan konsultanski poziv da vidimo da li si dobra kandidatkinja za ovaj program i da li ti ovaj program može pomoći u ostvarenju tvojih ciljeva i postizanju željene  forme i boljeg izgleda. 

Odluči biti sebi prioritet i promeni svoje navike sada! Rezerviši vreme za poziv ispod!

Prijave za program "Fit za 6 nedelja" traju još samo:

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)